Müştəri xidmətləri üzrə menecer

Müştəri xidmətləri üzrə menecer təşkilat ilə onun müştəriləri və ya alıcıları arasında əlaqələrin idarə edilməsi üçün məsul olan şəxsdir. O, çox zaman, informasiya lövhəsini təşkil edir, müəssisənin internet vasitəsilə təqdimatına nəzarət edir və şikayətlər, kompensasiya üçün müraciətlər və digər tələblərə baxmaqla satışdan sonra müştərilərə yardım göstərir. O, təşkilatın müştəri xidməti siyasətinin hazırlanması və digər işçi heyətinin təlim keçməsi, eləcə də müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi, müştərilər ilə müsbət əlaqələrin yaradılması üçün məsuliyyət daşıyır.

  • Download FileStandartı PDF formatda endir / Download as PDF